marți, 2 martie 2010

Zynerit.

De curand am fost sa imi cumpar un nou fond de ten (voi scrie despre asta intr-o noua postare). Asistenta din magazin, vazand ca sunt intr-o perioada mai delicata cu privire la cosuri :)), mi-a recomandat Zynerit.(da stiu foarte putine persoane ar fi facut asta, dar totusi :D).
Asa ca zis si facut. Daca femeia imi da o minima speranta, trebuie sa incerc. M-am dus frumos la farmacie, i-am zis ce imi doresc si m-am indreptat fericita spre casa.
E format din doua substante..o pudra si o solutie transparenta. Pudra se toarna in solutie si se amesteca. Se da de doua ori pe zi dimineatza si seara si usuca fata grav.
Totusi e foarte bun. Se observa cum am mai putine cosuri, iar majoritatea lucrurilor de pe fruntea mea sunt doar semne. Observ si cum incepe sa se usuce, dar inca se mai poate supravietui.

In concluzie, substanta este foarte buna, costa 30 de lei si isi merita din plin banii.

P.S. Conteaza ce ten aveti pentru ca e posibil sa nu mearga.

2 comentarii:

  1. si tu ce tip de ten ai? eu il am mixt, ma gandesc ca merge...

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt.. ai turnat lichdul in pudra ;)).. da, e foarte bun ZINERYTUL, il folosesc si eu. Usuca fata, dar e bine sa folosesti o crema cu protectie solara minim 20 dupa ce apici solutia. Tenul are nevoie de hidratare pentru ca Zinerytul usuca fata si da senzatie de arsura.

    RăspundețiȘtergere